we zijn verhuisd naar joliette.be

22 april 2009

Review : Labello Star Fruits , Dragon Fruit


♥ ♥ ♥ / 5

prijs : rond de 3 €
verkrijgbaar : in de supermarkt

wat belooft het ? 
"De innovatieve formule met huideigen Hydramine en Druivenpitextracten zorgt voor een continue hydratatie van de lippen. De unieke fruitige smaak , de ultra-glanzende pigmenten en het glosseffect maken jouw lippen onweerstaanbaar.
Labello Star Fruits Dragon Fruit :
- Zorgt langdurig voor je lippen en bevat natuurlijke ingrediënten : Amandelolie , Jojoba-olie en Shea Boter.
- Beschermt je lippen tegen uitdroging.
- Verwent je zintuigen met de lekkere fruitige smaak en glanzende kleur.
Het resultaat : zachte en fruitige lippen met een subtiel glosseffect. 
+ UV protection"

wat doet het ? 
look :
- de verpakking : Een mooie roze verpakking , zoals we ze gewoon zijn van Labello. Spijtig dat ze er een soort van tribal draken op hebben gezet , want dat vind ik best wel mannelijk. Als je voor een roze verpakking gaat , maak er dan meteen iets glamoureus of meisjesachtig van.
- de kleur : Mooi
 roze , iets tussen fuchsia en mauve in. Erg veelbelovend. Er zitten ook kleine glittertjes in ! 
- de geur : Ik ken dragon fruit eigenlijk helemaal niet , dus ik kan ook niet zeggen of hij er naar ruikt of niet. Maar de geur is exotisch , beetje zurig maar ook zoet. Doet me een beetje aan een cocktail van kiwi en aardbei denken. Lekker ! 

feel : 
- aanbrengen : De stick brengt lekker aan. Hij glijdt echt over je lippen. De smaak is lekker , de geur sterk aanwezig. De textuur is vettig , echt superhydraterend. Ik voel geen glittertjes , da is toch wel een pluspunt ! 

- resultaat : Net zoals Labello het belooft : zachte en fruitige lippen met een subtiel glosseffect. De stick maakt mijn lippen echter wel wat rozer ! Je kan hem bijna dragen als gloss. Leuk !  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten