we zijn verhuisd naar joliette.be

19 april 2009

Review : LUSH Skin Nanny


♥ ♥ ♥ / 5

prijs : € 39,95
ingrediënten : zie de officiële LUSH site

Wat belooft het ?
"De zon is heerlijk, maar zorgt helaas voor huidveroudering. Wanneer je je 
niet beschermt! Zelfs als de zon niet volop schijnt is het verstandig dat je een 
moisturizer met zonnebescherming gebruikt. Skin Nanny is een rijke, volle creme speciaal 
geschikt voor de oudere huid. We hebben vers geperst appelsap toegevoegd, 
de AHA's hierin zorgen dat afgestorven huidcellen zachtjes verwijderd worden en een stralende huid zichtbaar wordt. Olie van de aster is een goede vochtinbrenger, de omega 6 olien voeden je huid. Vitamine C en E uit amandel- en hibiscusolie pakken huidveroudering aan. Kortom, hoe eerder je met Skin Nanny begint hoe beter!"

Wat doet het ?

Look :
- de verpakking : De verpakkingen van LUSH producten vind ik altijd iets leuks hebben , hoewel het eigenlijk heel simpel is. Het is anders dan anders én het is ecologisch verantwoord want gemaakt van gerecycleerd materiaal. Als je deze zwarte potjes mee terug naar de winkel brengt , krijg je per vijf potjes een gratis gezichtsmaskertje ! Doen , dus. 
- de geur : Deze crème ruikt heel erg naar appel , een beetje amandel ... Het ruikt wel een klein beetje plastiekerig maar dat kan de combinatie van de vele olieën zijn.  Er zit gewoon zoveel in , dat je niet echt meer ruikt wat juist. Toch geen onaangename geur. 
- de consistentie : De crème is lekker stevig. Je moet echt wat moeite doen om het goedje goed uitgesmeerd te krijgen. Inderdaad een rijke , volle crème ...

Feel :  
- aanbrengen : Zoals ik al zei : niet de makkelijkste crème om aan te brengen. 
- resultaat : De crème doet mijn gezicht blinken. Niet als in een-gezonde-boerendochter look , maar écht héél blinkend. Daar kom ik echt de deur niet mee uit ! Ik heb een erg droge huid , maar zelfs voor mij is dit too much. Ik kan me wel voorstellen dat dit een aangename crème is voor 's winters wanneer je huid helemaal schraal is van de koude. Waarschijnlijk is deze crème ook geschikt voor de oudere huid - waar hij voor bedoeld is - en geeft het je een jeugdige gloed. Helaas niet zo geschikt voor mij tijdens deze mooie , zonnige dagen. 

Tip : Misschien een beetje zonde van de SPF , maar ik gebruik deze crème graag als nachtcrème. Mijn huid is zo zacht en stralend bij het opstaan ... heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten