we zijn verhuisd naar joliette.be

13 mei 2009

LOTD : Heavenly (2)

Vandaag een studentenvergadering. Wat extra aandacht trekken zou niet zo slecht zijn , want ik wil mijn (geweldige , fantastische , ronduit geniale) idee erdoor krijgen. Ik dacht eerst aan rode lipstick , maar dacht dan dat ik ook gewoon mijn geliefde Heavenly uit m'n tas kon halen. Ondertussen ben ik al helemaal gewend aan al dat paarse , maar hopelijk al die studenten nog niet.

Gebruikt :
- Lipstick : Rimmel Lasting Finish , 082 Heavenly

2 opmerkingen:

  1. In zekere zin. Heb een compromis moeten sluiten , maar ben tevreden =)

    Qua lippen ... ohja. Heb twee opmerkingen gekregen van mensen die ik niet eens kende - waaronder één mannelijke medestudent die een vreemde fascinatie blijkt te hebben voor make-up XD

    BeantwoordenVerwijderen