we zijn verhuisd naar joliette.be

5 mei 2009

Nieuw ! Audrey Tautou voor Chanel n°5


Vandaag is het 5 mei , en jullie weten wat dit betekent ... De nieuwe reclamefilm van Chanel n°5 met Audrey Tautou is errrr !!! De regisseur is Jeunet , de man achter Le Fabuleux Destin D'Amélie Poulain - de mooie Franse film met Audrey in de hoofdrol. Ik was echt héél benieuwd wat de man zou maken voor Chanel ...

Eerder schreef ik al over de making-of , en kon je hem op mijn blog bekijken , maar vanaf deze ochtend is dus de hele reclamefilm te bekijken op de officiële Chanel site. 

Bekijk hem hier , en laat me gerust weten wat je vindt ! (Zelf ben ik er ook nog niet uit ...)

2 opmerkingen:

  1. Mooi filmpje, vooral heel sfeervol! Het heeft weer dat nostalgische Jeunet-tintje. :) Maar als ik niet wist dat het voor Chanel N°5 was, zou ik het niet direct met parfum geassocieerd hebben. Allez, het is niet meteen zo'n cliché-parfumreclame, ik zal het zo zeggen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja , dat dacht ik er ook van.
    En die man in het filmpje vind ik een beetje vreemd ...

    Zat een geparfumeerd kaartje bij de Elle deze ochtend. Ruikt toch zo lekker , die n°5 ...

    BeantwoordenVerwijderen