we zijn verhuisd naar joliette.be

16 mei 2009

Nieuw ! Nonpareil Boutique gepimpt !



Ik Nonpareil Boutique ! AL mijn NYX haal ik daar , omdat het zo goedkoop is en de service gewéldig. Ooit hadden ze een kleurtje dat ik wilde niet , en ze hebben zo verschrikkelijk veel moeite gedaan om me te helpen terwijl het ging over een lipstick van 0,99 $ ! Je betaalt er nooit te veel en ze hebben een enorm aanbod. 

Sinds vandaag is de site van Nonpareil Boutique helemaal gepimpt. Het ziet er zo mooi uit nu ... zeker eens een kijkje gaan nemen , hoor ! 

Tip : Je krijgt tot 29 mei 20% korting met de code NPB20. Doen !

3 opmerkingen:

  1. wat zijn eigenlijk de verzendkosten weet je dat ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom meestal op $ 9,78 verzendkosten naar België. Ik bestel meestal best veel (5 tot 10 oogschaduws + 5 tot 10 lipsticks).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh ziet er leuk uit zo vernieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen