we zijn verhuisd naar joliette.be

21 mei 2009

Review: Tea Tree Oil - The Body Shop

Elke ochtend als ik in de spiegel kijk check ik m'n voorhoofd... En ja hoor gisteren had ik een gigaaaaaaaaaaaaantische pukkel. Hoe krijg ik dat ding weg???
's Morgens start ik nogal traag en dus duurde het even voor ik mij m'n 'Tea Tree Oil' van 'The Body shop' herrinerde.

(Tea Tree Oil-€7-Body Shop)

Een tijd geleden had ik net hetzelfde probleem en toen ben ik naar The Body Shop (op aanraden van Joliette) gestapt, waar ik me dit flesje heb laten aanpraten. Volgens de verkoopster moet ik gewoon eventjes met een wattenstaafje geweekt in deze olie de pukkel aanstippe voor het slapen en na het opstaan. Na een tijd zou de pukkel dan moeten verdwijnen. Wel het leek me een perfecte test. Dus na het ontbijt stipte ik het rode lastigaardje op m'n voorhoofd aan, poetste m'n tanden en vertrok naar school. Ook voor het slapen stipte ik hem aan. Toen ik vanmorge wakker werd, keek ik zoals altijd in de spiegel.... En ja hoor hij was al vele kleiner en veel minder rood. Ik ben benieuwd naar morgen... Maar zoals het er nu voorstaat noem ik het een echte aanrader!!!


1 opmerking:

  1. Leuk dat je nog eens schrijft , zussie <3

    Die olie werktte bij mij ook toen ik laatst een pukkel had. Pikt wel even hé ?!

    BeantwoordenVerwijderen