we zijn verhuisd naar joliette.be

17 juni 2009

Nieuw ! Nivea Teint Delight




We hebben al foundations in alle mogelijke varianten (vloeibaar , poeder , mineraal , mousse , ... you name it) maar dit is voor mijn nieuw : een foundation-gel. Ha! Als dat niet fris en luchtig klinkt !

De Nivea Teint Delight bevat water , oximineralen , ginko-extract en lichtreflecterende pigmenten. Het product zou zorgen voor een stralende , egale teint en geeft je wangen en passant een blosje. Hoe werkt dat ?! Moet ik even testen , dus. Nu alleen nog een flacon zien te bemachtigen ... 

Het zou vanaf nu in de winkels moeten liggen , en het moet zo'n €13 kosten. 

2 opmerkingen:

  1. misschien wel een dupe voor die ene van MAC die ook op gelbasis is als ik mij niet vergis, maar ik heb ze beiden niet dus het is maar een reflectie die ik mezelf maak :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Studio Sculpt van MAC! Ja , da's waar! Heb ik ook nog niet getest. Thank God is Nivea iets gemakkelijker te krijgen. Hoewel , deze ben ik nog niet tegengekomen ... Was vandaag in 't stad en ze hadden hem nog nergens. Ben echt benieuwd !

    BeantwoordenVerwijderen