we zijn verhuisd naar joliette.be

30 juni 2009

Review : Yes to Carrots , C Today or C you in the Morning


/ 5


prijs : €11,99

verkrijgbaar : in de Etos (NL) en nu ook via Boozyshop.nl

Wat belooft het ?

verpakking : " Vochtinbrengende dagcrème voor de droge en gevoelige huid. Bevat wortelzaadolie , wortelsap en komkommersap. Parabeenvrij.

De sublieme vochtinbrengende dagcrème op waterbasis bevat wortelzaadolie , wortelolie en 26 krachtige Dode Zeemineralen. C Today maakt uw huid zacht , glad en stevig zosat u er stralend uitziet. 


Gebruiksaanwijzing : breng de dagcrème elke ochtend liefdevol met zachte streken op uw schoongemaakte gezicht en hals aan."

(Haha ... 'liefdevol' en met 'zachte streken' ! Nederlands met haar op? )


Wat doet het ?


look :

- verpakking : Een grote , halfdoorzichtig plastiek pot. Als je net zoals ik altijd alles laat vallen , dan is dit dé perfecte verpakking voor jou. Lekker fris & jong , met oranje bedrukking. Geen grand luxe , maar wel heel leuk. De doos waar de pot in zit is trouwens ook zooooo schattig met dat worteltje er op ! Doet echt kopen , vind ik.

- geur : Ik verwachtte natuurlijk een echte wortelgeur , maar dat heeft deze crème niet. Je kan ze wel vaagjes herkennen , maar de geur is fris en tegelijk ook een beetje poederig. Erg aangenaam. 


- consistentie : De crème voelt fris aan , maar is wel nog romig (geen gel structuur dus). Hij is best dik.


feel : 

- gebruik : De crème uit het potje halen met lange nagels gaat niet - je hebt dus een spateltje nodig , of de achterkant van een lepel of zoiets. Dat is trouwens altijd aangeraden , want véél hygiënischer ! (Een tip van m'n moeder, die dit ook leest! Hey mam!) 

De crème is dus lekker fris als je hem opbrengt. Hij is dik , maar smeert goed uit. Hij trekt niet zo snel in , dus je moet zo'n drie tot vijf minuutjes wachten eer je make-up aanbrengt. De crème voelt wel een tikkeltje stroef als hij ingewerkt is. Maar ! Als je je make-up opbrengt , werkt de crème als een primer ! Mijn foundation brengt echt véél egaler aan en lijkt natuurlijker. Zo fijn !

- resultaat : Een goed gehydrateerde , niet-vette en niet-glimmende huid. Mijn foundation brengt beter aan én ziet er beter uit. Ik gebruik hem nu al een viertal weken en ben er nog steeds dol op. Zelfs met dit warme weer is het tot op heden mijn favo dagcrème - en ik ben behoorlijk wispelturig als het op cosmetica aankomt.

(na het eerste gebruik : nog lekker vol)

(Vandaag)


Conclusie : Droom van een dagcrème , perfect als primer en ... paraben- en proefdier-vrij ! 




4 opmerkingen:

  1. Hihi, dat konijn :). Als m'n huidige dagcrème op is, ga ik deze zeker halen! Ik heb gezien dat ze hem ook in Essenza verkopen (in het Grand Bazar-winkelcentrum)... of was dat nu de nachtcrème, ik ben plots niet meer zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil hem ook!!!! Vanaf dat mn dagcrème op is , ga ik voor deze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker doen , meisjes. Hij is het waard ! (Oh , waarom klink ik nu als een reclaampje? XD)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Becky : bedankt voor de tip , trouwens. Ik ga er volgende week voor de vakantie zeker nog eens kijken voor wat extra spulletjes van YTC !!

    BeantwoordenVerwijderen