we zijn verhuisd naar joliette.be

27 juli 2009

Celebs : Madonna's armen (oudere celebs)

(foto van het artikel op gva.be)

Het is nog niet zo lang geleden dat Madonna's armen dé referentie waren voor mooi gewelfde , vrouwelijk gespierde armen. Maar omg , wat is er gebeurd ? Ik las daarnet de gazette (gva.be) en struikelde over dit artikel. Wat een horror zeg , die armen van haar ! 
Blijkbaar wil ze zo graag jong blijven dat ze hele dagen fitnesst en dieet. Meh. En dan dat als resultaat ? Geef mij dan maar een paar uur TV-kijken op de sofa en een lekkere croissant met confituur als ontbijt.

Soms heb ik zo'n medelijden met celebs , en dan vooral met de wat oudere dames die persé meisjes willen blijven. Wat is er mis met gracieus oud worden ? Overlaatst hoorde ik nog van iemand dat ze vond dat Brigitte Bardot zo lelijk oud geworden was. Daar kan ik me zo kwaad in maken ! Een vrouw blijft nu eenmaal geen sekssymbool tot haar 80ste - maar goed ook , zou ik zo denken. Op een gegeven moment is het tijd om oud te worden , om de rimpeltjes een plaats te geven en rust te zoeken in het feit dat je bent wie je bent en dat er meer is aan jouw persoon dan je uiterlijk alleen. Dat wil nog niet zeggen dat je lelijk bent ! Misschien niet meer zo seksueel aantrekkelijk als weleer , maar hey ... 

(Lelijk oud?)

Wat natuurlijk niet betekent dat ik in m'n oude dag niet van plan ben op m'n sofa te wonen en te leven op croissants met confituur. Maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel. 

Wat denk jij ? Heb jij een actie-plan in verband met oud worden , of ga je de tijd z'n gangetje laten gaan ?

4 opmerkingen:

  1. Ik ken verschillende oude vrouwen die ik mooi vind voor hun leeftijd. Het zijn stuk voor stuk nog steeds de beautys van weleer maar nu met rimpels. Ze gaan vaak naar de kapper, eten samen een koekje bij de thee en showen mekaar hun nieuwe jas die ze gekocht hebben en roddelen wat. Man man, moest internet in hun tijd bestaan hebben ze zouden nog meer bloggen dan wij denk ik. Zo gaat m'n vriend z'n grootmoeder NOOIT de deur uit in een broek maar steeds in een rok en komt ze aan mij vragen of haar lippenstift wel goed is voor haar leeftijd. Ik vind dat echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi , je hebt street cred! ;D

    Omaatjes kunnen zo gezellig zijn ! Heb ook plots zin in thee en koekjes ... en naar de kapper gaan & shoppen voor rokken en jassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt groot gelijk!
    Maar de vrouw op de foto (is dat Brigitte Bardot? sorry haha zou het echt niet weten!) lijkt minder mooi door de make-up denk ik..

    BeantwoordenVerwijderen