we zijn verhuisd naar joliette.be

29 juli 2009

Mini-tip : anti-droge-tenen on-the-go

Marc by Marc Jacobs. Yum!

Was deze middag lekker wat gaan shoppen met Nini en had een paar peeptoes aangetrokken. Maar ik was op voorhand domweg vergeten mijn voeten te hydrateren en toen we lekker wat zaten te kletsen merkte ik plots op dat m'n tenen angstaanjagend droog waren. Als in : witte velletjes en grauw blauw kleurtje. Heb nog niet zo dikwijls zo'n lelijke tenen gezien ... En daar liep ik dus mee! 

M'n minipotje Nivea-crème deed niet veel , dus ik heb er uit pure paniek maar iets anders aan gesmeerd : Labello. Met een propere (lang leve desinfecterende handgel) nagel heb ik er wat af gekrabd en goed dik op m'n tenen gesmeerd. En het hielp fantastisch goed. Ook na een hele namiddag shoppen heb ik de best gehydrateerde tenen van de buurt. 

(Enneh ... krijg ik een prijs voor de titel met de meeste koppeltekens ?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten