we zijn verhuisd naar joliette.be

7 juli 2009

Nieuw ! Chantal Thomass voor Nivea (4)


Oh , wat ben ik verliefd op deze collectie ... Overweeg om de volgende layout - dit najaar - helemaal rond Chantal Thomass te plannen , hihi. Zo mooi roze en een tikje stout 
Maar! De blush , dus - ik heb hem !! Was aan het shoppen in het Wijnegem Shoppingcenter en slenterde wat door de Kruidvat daar , toen Nini riep : "Ik heb héééém!" en met de blush stond te zwaaien. Blijkbaar was het de op één na laatste. Een geluk , dus ! 

(klik voor groot)

De kleur is helemaal geweldig , lekker fel paars-roze. Maar het mooiste is natuurlijk de verpakking. Dat strikje ♥ ♥ ♥ ! Als ik de blush aan heb (zie laatste foto) ziet het er niet echt natuurlijk uit , maar wel mooi - tikkeltje ontdeugend , helemaal Thomass dus ... Hij is lekker pegigmenteerd , dus niet te enthousiast kwasten. Beter een laagje bij doen , dan heel je make-up er weer te moeten afhalen.

7 opmerkingen:

  1. Oeh ik wil nu ook nivea makeup echt super :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje! Ik ben zo benieuwd naar Nivea make up maar helaas hebben we dat hier niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauww! Alleen in NL heb ik nog nooit een winkel gespot die Nivea make-up verkocht. Maar anders had ik hem zeker gekocht! Die verpakking alleen al. En die pigmentatie :love:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Compleet naast de kwestie, maar: mooie oogmake-up heb je hier op! :p Ik maak mijn ogen echt altijd zo op, lekker fifties! Ik hou echt van de kledij en make-up uit die periode :). Gebruik jij vloeibare eyeliner of oogpotlood? Misschien kan je daar eens een artikeltje over schrijven? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Maaike : Haha XD

    @ Sandra & BeautyQueen : Oh , zo vreemd dat ze dat niet hebben in Nederland - maar over het algemeen mis je niet zo veel hoor. Alleen hun foundations , daar ben ik wel fan van ... En deze collectie dus <3

    @ Becky : Merci =) Vandaag had ik MAC fluidliner op. Zal er een keertje iets over schrijven ! Na vakantie , dan wel ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooooi! Hoeveel kost-ie? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij kost zo'n €11 en zou er ook zijn in een peachy kleurtje =)

    BeantwoordenVerwijderen