we zijn verhuisd naar joliette.be

27 juli 2009

Off-topic : 20 vragen (tag)


Katrijn van Glamourista en Steffi van Make Up Blog tagden me hier onlangs mee. Dus bij deze : 20 vragen en antwoorden. Sorry voor de late post , meisjes - de tijd gaat plots een beetje te snel naar mijn goesting. Mijn brein (ja , heb ik!) staat nog op vakantiemodus , vrees ik ! Ok , hier gaan we :

1. Zonder welk artikel ga je de deur niet uit?

Net zoals Steffi verlaat ik m'n huis never nooit zonder handtas of zonder make-up.  

2. Wat is je favoriete make up merk?

Benefit ! Ze hebben zo'n leuke producten met de meest geweldige verpakkingen. Gelukkig verkopen ze het nog niet in België - dan zou ik echt helemaal blut zijn. Als ik een bezoekje breng aan Nederland , en er is een Sephora in de buurt spring ik wel altijd even binnen om iets van Benefit te halen.

3. Wat is je favoriete bloem?

Van die grote roze geurige pioenrozen. Lekker ouderwets. 

4. Wat is je favoriete kledingwinkel?

De meeste van mijn kleren komen van H&M omdat het zo goedkoop is , trendy , en zo groot dat je er altijd wel iets vindt. Maar ik shop ook erg graag bij Zara , Monique Stam , Superstar (NL) en Mango. 

5. Wat is je favoriete parfum?

Ik ben momenteel echt tot over m'n oren verliefd op Insolence van Guerlain. Van zodra ik een flacon leeg heb koop ik me deze geur ! Mijn twee favo geuren (die ik dus wél draag) zijn : 

- Un Jardin Après Le Mousson van Hermes : een perfect zomerparfum voor mij. Hele lekkere gembergeur die erg fris en tegelijkertijd toch warm is. Neigt lichtjes naar een mannenparfum.

- Chloé : deze geur is zo herkenbaar en aanwezig dat ik hem graag draag om te gaan werken , vergaderingen bij te wonen , etc ... Vind hem een beetje té prominent aanwezig om elke dag te dragen.

6. Draag je hakken of platte schoenen?

Hakken. Altijd. Een tijdje geleden had Nini me overhaald toch eens sneakers te gaan shoppen , maar ik draag ze zo goed als nooit. Heb wel m'n ballerina-periode gehad , maar mijn favo paar is rotversleten en zolang ik m'n nieuwe perfecte ballerina's niet gevonden heb ga ik gehakt door het leven.

7. Haal je goede cijfers?

Eh ... Soms wel , soms niet. Meestal dobber ik ergens in de midden.

8. Wat is je favoriete kleur?

Roze. Ha! Hoewel ik onlangs een fascinatie heb ontwikkeld voor appelblauw-zeegroen. 

9. Drink je energiedrankjes?

Nee , bah zeg ! Vind ik echt héél goor. 

10. Drink je sapjes?

Oh , ik ben echt gek op sapjes. Ik haal ze meestal bij de Foodmaker , de Zest of uit de supermarkt. Zélf sapjes maken komt er meestal niet van =p

11. Hou je van zwemmen?

Ja. Ik zwem heel graag , krijg alleen de kriebels van chloor. Toen ik 'n kind was zat ik heel even bij de zwemclub en had ik echt wel talent. Alleen interesseerde het me toen voor geen reet. Dus nu ga ik enkel occasioneel zwemmen , en geniet er elke keer van.

12. Eet je frietjes met een vork?

Neeeee , géén vork maar met m'n handen. Veel lekkerder =D

13. Wat is je favoriete moisturizer?

Ik hou erg van de Crème Fraîche van Nuxe , en van de Yes To Carrots crèmes. M'n lichaam hydrateer ik met de body butters van The Body Shop - moet ik waarschijnlijk niet meer herhalen maar : ik ben echt de grootste fan van die butters. 

14. Wil je later trouwen?

Ja. Of Nee. Ik weet het niet - ik zal wel zien wanneer de vraag gesteld wordt !

15. Word je snel boos?

'k Zou graag zeggen van niet , maar dan lieg ik. Op professioneel gebied heb ik een ijzeren geduld ... maar in m'n privéleven kan je me best snel op m'n paard krijgen.

16. Geloof je in geesten?

Nee.

17. Heb je fobiën?

Vroeger stikte ik van de fobieën , maar tegenwoordig ben ik minder bang. Het lijkt wel alsof ik rationeler geworden ben. Of ... volwassen , zelfs. Goh ! 

18. Bijt je nagels?

Nee , nooit gedaan ook. Wel ga ik van de zenuwen aan m'n nagels frunniken , wat eigenlijk even nefast is voor mooie nagels.

19. Heb je ooit een bijna dood ervaring gehad?

Haha , nee. 

20. Drink je koffie?

Niet dagelijks , maar ik kan wel enorm genieten van een koffie. Ben dan ook fan van Starbucks (wanneer komt er eigenlijk eindelijk ééntje naar Antwerpen ?!) en onlangs nam een vriendin me mee naar iets soortgelijks op de Groenplaats - wat een fijne koffie was dat , zeg! Heb er nog visoenen van ...


Nu is het mijn beurt ! Ik tag Maaike van Honestbeauty en Laura van Vivaglamx3


4 opmerkingen:

  1. bijna dood ervaringen... Ik heb er genoeg. Nu ja, toch momenten dat ik echt dacht dat ik dood zou gaan. Ik was al proffesioneel poging-tot-zelfmoordenaar(-maar-dan-per-ongeluk) toen ik werd geboren. Echt geloof me zelfmoordterroristen zouden jaloers zijn op mijn... ongeluk. Het ergste is en blijft de keer dat ik aangereden werd... Dat was Eng, met een hoofdletter "E."

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha , ja jij moet echt nodig wat beter gaan opletten , zusje ! Hoe is het trouwens met je teen ? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Okeej :) binnenkort kan je mijn 20 vragen lezen :) Maar goed dat je het zei want ik vergeet vaak te kijken wie er getagged wordt nadien:d

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen! :)
    Mijn tag komt er binnenkort ook aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen