we zijn verhuisd naar joliette.be

6 juli 2009

Mini-tip : meer schuim met minder zeep ?

Gaat douchegel bij jou ook altijd zo snel op ? ... Niet bij mij ! Ik gebruik namelijk al jaren een Bath Lily van The Body Shop. Niet nog steeds dezelfde natuurlijk , ik heb ze al in alle kleurtjes gehad - ze kosten dan ook maar een paar euro. Natuurlijk vind je ook zulke netsponsjes bij Kruidvat , Di en in de supermarkt. Maar waarom zijn ze zo geweldig ?
- ze scrubben erg zachtjes , perfect voor elke dag
- met één kleine druppel douchegel ontstaat er een gigantische hoeveelheid schuim en kan je jezelf helemaal wassen
- geen washandjes die overal rondslingeren 

Dus : beter voor het milieu , voor jouw portefeuille én voor jouw huid. Win - win ... - win situatie ! 

1 opmerking:

  1. Hier ga ik dus volledig mee akkoord, ik gebruik ook al jaaaren zo een netsponsje en die douchegel, die blijft maar meegaan...

    BeantwoordenVerwijderen