we zijn verhuisd naar joliette.be

24 april 2009

Review : Maybelline Lash Stiletto Mascara

0 / 5

prijs : rond € 13 (tip : t.e.m. 3 mei €3,51 korting bij Kruidvat)
verkrijgbaar : in de supermarkt

wat belooft het ?
- Ultieme verlenging : "Lash Stiletto doet voor je wimpers wat naaldhakken doen voor je benen : Ultieme Verlenging en nog meer verleiding. De elastische formule en het 'Multi Capture' borsteltje omhullen de wimpers 360° , om ze tot in het extreme uit te rekken. Telkens als je een laagje mascara aanbrengt , bouw je de lengte nog meer op."

- Lakzwarte finish : "De formule is verrijkt met pro-vitamine B5. Deze formule draagt zorg voor je wimpers en geeft ze een glanzende , lakzwarte finish. Resultaat : Een sexy look met ultiem lange wimpers en een glanzende , lakzwarte finish."

wat doet het ?

look :
- verpakking : Een erg mooie verpakking. Het straalt klasse uit , vind ik. Het kwastje zie er gewoon uit , geen speciaal design of materiaal. 

feel :
- aanbrengen : Ik doe de mascara open en het eerste wat me opvalt : de geur ! Oh My God , wat een slechte geur ! Het ruikt heel erg naar ... collageen ? Zo erg zelfs dat ik er een beetje misselijk van word. 
Het aanbrengen gaat wel goed. Ik krijg er wel geen superlange wimpers van , en een aantal wimpers kleven aan elkaar ... 

- resultaat : Het resultaat is ok , niet slecht te noemen. MAAR ! De mascara doet niet wat hij belooft. Ik heb geen ultiem lange wimpers. Eender welke andere mascara zou minstens hetzelfde doen. Ik heb ook geen lakzwarte finish. Wederom : eender welke andere mascara zou minstens hetzelfde doen.

conclusie : Naar mijn mening zijn geld niet waard! Ik zou hem niet meer kopen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten