we zijn verhuisd naar joliette.be

18 mei 2009

Joliette test : Nivea , Waterlily & oil

De 'verzorgende olieparels' in :
Tegenwoordig gebruik ik enkel nog LUSH zeep of Bourjois douche gel , dus ben ik niet meteen naar de winkel gelopen voor de nieuwe Nivea douchegels. Toch kreeg ik het in mijn pollekes geduwd omdat er een gratis cosmetica-mini zat in de nieuwe Glamour (of Glam-it ? Ik weet het niet zeker , ik koop die twee altijd samen.) Dus ik blij , natuurlijk. Altijd handig voor op reis !

(Hoe schattig !)

Ik lees het etiket en denk direct "Yum! Waterlelie!" tot ik de dop opendraai en een typische Nivea geur ruik. Blijkbaar is hun typische geur altijd een beetje 'waterlelie' geweest , maar zetten ze het nu pas op de etiket ... Maar soit. De douchegel heeft nog een tweede pluspuntje , lees ik op het etiket. 'verzorgende olieparels' ! Klinkt veelbelovend , niet ? Dus ik dacht hey , misschien zit de waterlelie-geur daar in ! 

(Een druppel douchegel op m'n hand. Zie je 
de parels ? Niet zo erg veel , maar kom ...)

Dus je ziet het al aankomen : ik pulk de parels er uit.

Ik wil ze kapot prikken maar merk dat ze niet barsten ... vreemd ... Dus ik duw ze maar kapot. Blijkt dat ze helemaal droog zijn ! Waar is de olie ? 

(Zie je de poederige structuur ???)

Ik wend me tot de site en lees : "De gel bevat zonnebloemoliepareltjes die onder de douche op je huid smelten en je huid verzachten en beschermen tegen uitdrogen." Ze claimen dus niet dat het frisse , sensuele druppels van waterlelie-olie zijn ofzo. Wel gewone , verharde zonnebloemolie.

Meuh. Dat had beter gekund.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten