we zijn verhuisd naar joliette.be

18 mei 2009

Off Topic (kleine update) (3)

Alsof ik vandaag niet moest blokken ben ik een beetje aan het knoeien geslagen met m'n layout ... Ik heb een beetje 'opgeruimd' en de sidebar wat overzichtelijker gemaakt. Ook zijn er een paar nieuwe dingen : 
- Een bezoekerslijst die opspoort wie Joliette bezoekt. Als je op de roos klikt en je naam ingeeft zal hij het onthouden en telkens je naam weergeven in de bezoekerslijst. Leuk om te weten wie er allemaal langskomt ^^ Ik sta er ook al in , dus kan je zien wanneer ik on-line ben om bv. vragen te beantwoorden of te updaten.

- Contact info. Had door dat ik nog nergens een e-mail adres gegeven had waar je met vragen en commentaren naar kan mailen. Dus : joliettebb@gmail.com ! 

- Vanaf nu kan je een artikel via mail doorsturen (naar jezelf of iemand anders) door op het envelopje onderaan het bericht te klikken. 

En passant wil ik nog even aandacht vragen voor de poll : wat wil jij graag meer lezen op Joliette ? Feedback wordt ten zeerste geapprecieerd =)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten