we zijn verhuisd naar joliette.be

6 mei 2009

Review : wattenschijfjes van 'Dokter'


0/5

(Niet meteen een aantrekkelijke verpakking ...)

Misschien een vreemd onderwerp voor een review - maar deze watten , goh ... daar moet ik het gewoon even over hebben !

Nee , de titel is niet inclompleet ofzo , de wattenschijfjes zijn écht van het merk 'Dokter'. Dokter wie of Dokter wat wordt er gewoon niet bij gezegd , haha ! Ik had bij het kopen van deze wattenschijfjes al een beetje een slecht gevoel maar het waren de enige die ze hadden in de Express-Carrefour om de hoek. 

Ik heb geen zin om aan deze prulwatten een hele review te wijden want ik kan er héél kort over zijn : het is rommel en je moet het niet kopen. Gewoon afvoeren die handel. Bah! 

(Op zich mooi ... niet ?)

Ik gebruikte ze om mijn nagellak te verwijderen en man , je hoeft de schijfjes nog maar aan te kijken en ze gaan al helemaal opwatten. Pluisjes overal ! In plaats van mijn nagellak te verwijderen , zaaide het een heel gazon van witte pluis over mijn nagels. Ik heb moeten schrobben om alles er een beetje af te krijgen ... 

(Als je goed kijkt zie je nog pluis aan m'n nagels hangen!)

Conclusie : Als je het tegenkomt in de rekken , gewoon negeren. Of gillend wegrennen , dat is ook altijd een optie ... 

1 opmerking: