we zijn verhuisd naar joliette.be

9 juni 2009

Mini-tip : hoe balpen vlekken van je nagellak verwijderen


Ik ben zo onhandig. Tijdens de examenperiode hangen mijn handen (en soms ook armen , ellebogen en gezicht , ha!) vol met inkt en markeerstift. En ook mijn nagels : pas gelakt en al compleet geruïneerd door een lekkende zwarte balpen. En je kan wassen en schrobben wat je wil , de enige remedie is de lak eraf halen en helemaal opnieuw beginnen.

Mijn geruïneerde manicure. 
(Slechte foto's met slecht licht , genomen in de badkamer om 23:45 XD)

Of dat dacht ik toch , tot ik hoorde dat je balpen vlekken van je nagellak kan krijgen met behulp van ... haarlak ! Een beetje haarlak op een watje spuiten , ermee over je nagellak wrijven en de vlek is weg. Werkt echt , en bespaart ZOveel kostbare studeer-tijd !

Saved ! 



7 opmerkingen:

  1. Echt lastig hé, die inkt!! Gelukkig heb jij de oplossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. handig! Ik gebruik nu een vulpen, kan ik alle strepen (ook op armen) met tintekiller weghalen ^^ Ik hang namelijk ook altijd vol ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi, ik moest hier echt mee lachen :p Ik trek mij zo'n dingen ook aan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohja, welk lakje is het? Hij is mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oohh eindelijk de oplossing :D
    je hebt me weer wat tijd bespaard haha
    De kleur nagellak die je draagt wil ik ook wel weten, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb er een NOTD over gedaan , hihi.
    De kleur is in het slechte licht van de badkamer wel niet zoals hij er in het écht (daglicht) uitziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wooow dat is gewoonweg een supertip!

    BeantwoordenVerwijderen