we zijn verhuisd naar joliette.be

29 juni 2009

Nieuw ! Sabon Organic

Je kent Sabon waarschijnlijk al vanwege z'n natuurlijke producten. Het is een beetje het volwassen zusje van Lush , zeg maar. Ik snuffel (letterlijk) altijd wat rond in hun winkel als ik op de Meir ben , ik kan hun mooie winkel in de lekker decadente stadsfeestzaal namelijk moeilijk weerstaan ... Nu , Sabon komt met een nieuwe lijn , nl. 'Sabon Organic' - goedgekeurd door ECOCERT. In het assortiment : organische handcrème , voetencrème , een gezichtsserum , eye-lifting serum , lichaamsscrub , body butter , dagcrème en een olijfzeepje. 


Deze producten bestaan voor 98,86% uit natuurlijke stoffen (waarvan 90,05% organisch geteelt worden) en zijn vrij van synthetisch parfum , synthetische kleurstoffen , siliconen , petrochemicaliën , minerale oliën en parabenen. Oh , en natuurlijk zijn ze niet getest op dieren ! De verpakkingen zijn gemaakt van gerecycleerd materiaal. 

Verkrijgbaar sinds 23 juni. 

3 opmerkingen:

  1. Ooh, dat klinkt als iets voor mij :) ik vind het super dat ze geen holle termen gebruiken als 100% natuurlijk ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja , fijn hé. Zie er al naar uit ze te gaan testen in de winkel ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk al tijden op de website van Sabon en ik wil er echt een keertje langs maar het is allemaal best prijzig :(

    BeantwoordenVerwijderen