we zijn verhuisd naar joliette.be

28 juni 2009

Off Topic : macarons @ Neuhaus !



Omg , ik ben dood en zit in de hemel : Neuhaus verkoopt nu ook macarons ! Voor een doosje van 9 mini-macarons betaal je €11. Ok , dat is niet goedkoop - en maar goed ook of je zou me binnen een paar dagen kunnen rollen. Véél te lekker! 

(Ja , het zijn er nog maar acht. Eéntje was al gesneuveld onderweg van de winkel naar het zitbankje.)

Ik heb ze afgelopen week 'getest' , ik kocht ze bij de Neuhaus aan de Wilde Zee (waar ook de M.A.C. is) in Antwerpen en ze waren magnifique. Ladurée-lekker. Ik laat de smaken aan jou om te ontdekken , maar een hint van wat je kan verwachten : zoute karamel , jasmijn , mango , framboos , oranjebloesem , .... Yum.   


3 opmerkingen:

  1. Heeey!

    ziet er super uit, ik ga ze denk ik wel eens halen de volgende keer in Antwerpen :D Ohja, op 2 juli komt er een artikel over jouw site op mijn site^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh , wat leuk =D
    Ben erg benieuwd , hihi ...

    BeantwoordenVerwijderen