we zijn verhuisd naar joliette.be

5 juli 2009

Lush , Sympathy for the Skin



Het is een beetje een trieste dag vandaag , want ik ga zo meteen mijn allerlaatste restjes Sympathy for the Skin opgebruiken. Dat is een heerlijke lotion van Lush , 100% veganistisch en 100% geweldig. Dit is wat ze er zelf over zeggen (op hun website) : 
"Al bij ons sinds het allereerste begin van Lush, maar nog steeds even populair als in de eerste dagen, Sympathy for the Skin. Waarschijnlijk ook de enige bananen-custard bodycrème in het universum; in ieder geval de enige met echte, biologische bananen er in. We gebruiken echte bananen omdat ze een enorm voedende werking hebben op je huid. Geloof ons, dit is het beste dat je ooit gebruikt hebt."
De lotion ruikt erg lekker - een beetje vanille en in de verte ook vaag wat banaan. Héél yummy. Hij dringt snel in en is mijn favo alternatiefje voor een body butter , wanneer ik me snelsnel moet klaarmaken of gewoon geen zin heb in een butter. Sympathy for the Skin maakt mijn huid echt superzacht. Ik ga hem weer kopen na de zomer , want ik heb altijd een beetje bang dat hij in mijn warme kamer zou kunnen gaan schiften - dat heb je wel meer met Lush producten , ze zijn namelijk vers. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten