we zijn verhuisd naar joliette.be

5 juli 2009

Body Butter Love : H&M , Sea Breeze


Voor deze zomer heeft H&M twee body butters - één in een blauwe pot en één in een roze. Toen ik die roze pot zag vond ik hem zo leuk en schattig , dus ik nam hem mee naar huis. Ik had er nog niet aan geroken , want er zat een plastiekje over en ik ben niet het soort persoon dat haar botten veegt aan wat al dan niet mag en gaatjes zit te prikken om er even aan te kunnen snuffelen (noem me gerust een brave seut) , ik nam dus het risico en kocht de butter. Een vriendin waarschuwde me nog : "Hij ruikt vast naar WC-verfrisser!" 

Thuis draai ik de pot open , haal ongeduldig het plastiekje er af en duw m'n snufferd de pot in om de geur van 'sea breeze' te ontdekken. Ik had allerlei verwachtingen : enerzijds verwachtte ik een soort van ziltige geur , maar had anderzijds ook wel wat hoop dat het misschien iets exotisch was - type pina colada. Het was niets van dat alles. Sea breeze ruikt namelijk naar ... witte seringen. Wtf heeft dat nou met de zee te maken ?

Nini offerde zich op , en probeerde als eerste de butter uit. Ik kreeg de pot terug , want ze is behoorlijk trouw aan TBS (hey , we zijn zusjes voor iets) en haalde haar schouders op bij deze : "Hij is ok. Smeert niet zo lekker uit , maar hydrateert en ruikt lekker." Ik kan me goed aansluiten bij die mening. Hij kost €3,90 en voor die prijs doet hij z'n werk goed. Het is een dikke , stevige crème die ietwat naar een gel neigt. Hij smeert niet geweldig goed uit , maar hydrateert wel. Toch voelt hij een beetje 'plastiekerig', het gevoel dat ik ook altijd krijg bij vaseline. Ik ga hem niet weer kopen (vanwege mijn liefde voor de body butters van The Body Shop) , maar ik zou hem zeker niet afraden - het is best een fijne butter.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten