we zijn verhuisd naar joliette.be

25 augustus 2009

Mini tips: Back to School/Work! 1/7

Hallo allemaal, nu Lisha zo druk bezig is met werken en de nieuwe lay-out (muahaha, ik weet al hoe die eruit gaat zien!), heb ik besloten mijn eigen 7-daags programmatje op te starten. Zoals jullie weten eindigt over 7 dagen, één week dus, de grote vakantie. Hoog tijd om te beginnen aan voorbereidingen om het jaar weer eens stralend te beginnen. Ach ja, nu heb ik wel genoeg gezeverd.



Lisha's harde werken heeft me aan het denken gezet, ze heeft echt giga-wallen, en zo laat ik haar echt het huis niet uit (ik heb een imago hoor). Dus begon ik met experimenteren. Mijn besluit / recept voor wal-vrij gezichtje :
  1. Snij een appel in 2


  2. Snij nu het klokhuis er bij allebei de kanten uit, maar zorg dat er nog 2 helften appel overblijven, kwartjes zijn NIET goed!


  3. Snij van elk van die twee helften een plakjes van ongeveer 3mm dikte


  4. Leg je 2 plakjes appel 30 min. in de ijskast

  5. Haal na 30 min. je twee plakjes appel uit de ijskast en leg ze op je ogen

6. Haal na 15 min. de plakjes van je ogen, et voila! Zo, nu je weer wal-vrij bent, zie je er waarschijnlijk pakken uitgeruster uit. Dat was mijn eerste mini-tip, vergeet morgen Joliette niet te bezoeken voor een tweede.

1 opmerking: