we zijn verhuisd naar joliette.be

4 juli 2009

Stash Spotlight : trouwfeest-lakjes

Afgelopen woensdag ben ik naar een trouwfeest geweest , en het was zo mooi - omg ... Het heeft wel even geduurd eer ik wist wat ik moest aan doen. Wat doe je al zo aan voor een trouwfeest bij 32°C ? Met dit warme , plakkerige weer dreigt altijd het risico van zweetplekken (bah!) Gelukkig wist ik wél welk lakje ik aan moest : I'll Take the Cake van OPI. Ik heb twee lakjes voor 'speciale gelegenheden' , nl. 
- OPI's I'll Take the Cake : Een heel mooi gelig wit met een subtiel glimmertje er in. Erg chique.
- OPI's Tickets to Paradise : Een gebroken wit met in de verte een ienie-minie tikkeltje roze. Het is géén heel dekkende lak , dus geen Typ-ex toestanden. Hij is erg shiny en zit tussen een cream & een milky finish in. 

Deze lakjes zijn trouwens ook perfect voor elke dag , als je graag verzorgde - ietwat chique uitziende nagels wil. Ze blijven allebei erg lang zitten zonder chippen (zonder topcoat! Ik hou niet van een topcoat ...) - zo'n 4 à 5 dagen. 

I'll Take the Cake - Tickets to Paradise

I'll Take the Cake

Tickets to Paradise

Tickets to Paradise - I'll Take the Cake

Geen opmerkingen:

Een reactie posten